Händelser i hemmet

Självklart har det hänt lite även här hemma hos mig.
Nya höstgardiner, från IKEA såklart. Köpte en gardin som var 150cm, delade den på fyra längder och sedan fålla med "syklisterband" och sedan var det bara att hänga upp dom (efter ett par timmar faktiskt).



Lövet på stativet hittade jag på Indiska, en liten rolig grej som är snygg och passande.


Efter semestern gjorde jag nog sommarens bästa köp, en Sodastream! Äntligen smakar vattnet lite bättre och med lite smak i det så. =)




Och idag gjorde jag ännu ett trevligt köp. Vem har inte fula plastbunkar i sitt skåp? På citygross har dom fina grejer, mkt har jag hittat där tidigare. Men idag investerade jag in en fin, kanske lite mer än vanligt kostsam, men en sån här kan man tom ha framme på bänken!




Nåt annat fint jag gillar, i brist på eget stort, så är det små hus. Dom är så gulliga och känns faktiskt hemtrevliga.




Nu ska jag skriva nästa inlägg.
Kram
Kram
Kram
!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback