Helgen

Pust nu får det bli sista inlägget för ikväll. Blir alldeles matt av att skriva så här mkt, dock perfekt att göra det samtidigt som man kollar/lyssnar på idol. Godisskålen är fylld, ostbågarna lockar och ljusen är tända. Helt enkelt är det fredagskväll och efter en 7 timmars arbetsdag, lite shopping på stan och 75 min step/pump så är man lite mör. Nöjd men glad helt enkelt.

Imorgon ska det rivas i köket.. Vadnu undrar du? Joo, på tisdag kommer Härjedalskök hem till mig och sätter upp nya luckor på de gamla stommarna. Bara vanliga vita, med stålhandtag. Sedan sågar dom ut de gamla lådorna och sätter in nya, riktiga som inte går i "träbana" utan på riktig räls. Och ett underskåp åker ut och in kommer tre jätte-lådor för grytor och dylikt, mkt nice!

Bilder kommer senare nästa vecka, jag lovar! Har redan tagit före-bilder...

Annars blir det en soft helg. Kanske ska jag lägga ett pussel, alldeles för länge sedan sist.. =)

Ha nu en underbar fredagskväll, lördagsmorgon och helg!!

Kraaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser jag fram emot att få se! Vilke bloggbomb du gjort!

Var dock inte meningen att skicka många kommentarer på ett av de tidigare inläggen. Fick felmeddelanden och grejs.



Hoppas kvällen var bra!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback