Lila

Jag måste nog hålla med om att lila är höstens färg. Var på IKEA för en vecka sedan med kollegorna och vännerna Jenny och Johanna. Det blir en del inköp där faktiskt, ett nytt vitt blankt Lack-soffbord men bästa köpet var nog överkastet (som inte ens var ett planerat inköp).



Men jag hade redan sedan tidigare börjat med lila-perioden. Typ en vecka innan... =) Var med Cicci på stan och tittade lite på nya prydnadskuddar till soffan, då de inte riktigt passade till de nya gardinerna. Så då hittade jag två vita silkekuddar, dom gillade jag.
Köpte även en pläd, beige, men lämnade tillbaka den då den luddade alldeles för mkt på min svarta soffa.

Sedan gick vi vidare och hamnade på Indiska. Och då förälskade jag mig i en vacker lila kudde, som inte var speciellt billig men väl värt sitt pris. Och då jag lämnade tillbaka pläden på Åhlens så tittade jag förbi stället där dom hade dom vita kuddarna och japp, dom fanns i lila också!!



Pläden jag har nu hittade jag på IKEA och har blivit helt förälskad i den. Sååå mysig, perfekt nu när det är mörkt och murrigt.. =)

Gilda:



Är faktiskt förvånad över hur otroligt fina grejer dom har på Indiska. Och porslin också. Sprang förbi denna lilla "tablett" så den fick följa med hem och pryder nu soffbordet.



Och idag köpte jag en lila cyklamen!! Får nog ta det lil(l)a lugna nu ett tag.. Annars kan det ju gå (L)illa.... HAHA, litet fredagsskämt bara...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Du är så himla bra :) :) :)

Smart att du håller med mig om Lilan också.

Vi vet ju sånt vi med koll liksom.



Lila var mysig detalj i inredningen måste jag säga!

Nice helt enkelt!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback