Önskelista!

Som tidigare nämnts, så fyller jag snart 29+ ! =) Och mamma har börjat önska en önskelista från mig. Turerna har varit fram och tillbaka vad jag vill ha.
Dels får jag en resa hem till älskade Pite, så jag får vakna upp i mitt gamla rum på födelsedagen, där jag bott en stor del av mina 30 år..

Till pappa har jag önskat följande:
* Harjakt på födelsedagen.
* Prinsessbakelse att inta på en liten stubbe ute i skogen
* Älgkött till middag på pappas vis, med potatisgratäng. Till förrätt Skagen toast och efterrätt Marängswiss. Mums!
* Resan hem

Mkt är redan uppbokat, får se om han fixar allt...

Sedan då vad ska man önska sig?
En fin cykel från Biltema, istället för de två rostiga jag har idag. Skålar ur glasserien Mine. Men jag vet inte riktigt...

Har du något förslag?

Dock vet jag en sak som jag garanterat vill ha;

En Symaskin!!

Fick ärva mammas gamla, men den har nog sytt sin sista raksöm... Och nej pappa, jag vill inte ha den gamla singermaskinen du har i friggan.

Ska dock fortsätta fundera lite..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tips på symaskin: Jag och Cissi köpte ju varsin ny singer på bo/hälsomässan. De kom från Ronnys symaskiner. Någon månad senare annonserade de exakt samma singermaskin på netto, så håll utkik efter bra erbjudanden även på sådana ställen. Den var naturligtvis billigare där.

2010-10-08 @ 22:38:49
Postat av: Frida

Kära vän! Du fyller inte 29+, du fyller 30.

Anar jag att en kris är på gång? ,-)

Det är faktiskt inte så farligt här på andra sidan kan jag lova dig. Känner mig fakiskt inte så många dagar över 20 ;-)



Vilka bra grejer du önskar dig, låter mysigt!



KRAM!

Postat av: Anonym

Kära vän! Du fyller inte 29+, du fyller 30.

Anar jag att en kris är på gång? ,-)

Det är faktiskt inte så farligt här på andra sidan kan jag lova dig. Känner mig fakiskt inte så många dagar över 20 ;-)



Vilka bra grejer du önskar dig, låter mysigt!



KRAM!

2010-10-09 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback