En helt vanlig lördag

Började morgonen med step/pump 75 min på IK. Stressa ner för att hämta ut biljetterna till Spamalot som vi ska kolla på i Stholm i december. Hem och dusch.
Sedan var dagen ämnad åt Ann S. Hon ville ta en promenad, så vi gick runt sjön (~4 km) och sedan hem till henbe för en sen lunch. Solen sken varmt trots det var den 1 okt. Så efter maten satte vi oss i trädgården och kollade på när byggjobbarna fixade hennes hus. Sa jag att de var i bar överkropp?

Kvällen kom och vinet hälldes upp. Så skönt det är med sådana spontana dagar! Var hemma runt tio-tiden. Hela dagen försvann... Lovely!

Idag har jag haft en riktig slödag. Sett film och slappat. Skönt med sådana dagar ibland.
Nu kanske jag kommer blogga lite mer om denna app funkar bra. :-)

Kram Kram Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback