En olycka kommer sällan ensam??

... Sägs det. Iaf känns det som mkt går emot mig idag.
Först havererar datorn på jobbet, sedan är telefonen knäpp och stänger av sig.

Lätt stressigt på jobbet och då passar väl lite träning bra. Hmm, trist och för lätt pass för mig (step) och tjejen framför mig snurrar fel och krockar lite för mkt ( lute för svårt för henne). Höjer inte precis mitt humör.

Jaja, hem och tvätta. Då tappar jag sköljmedlet i golvet, knäcker korken i småbitar och det väller ut på golvet. Suck!!

Nu har jag säkert fått med nåt rött i vitvätten så allt missfärgas. Tur jag iaf gillar rosa!!

Hoppas på bättre tider!!
( hmm jag luktar Sommarfrisk, får nog duscha!!)


Kommentarer
Postat av: Lise-lott

Stackars dig!!! Kram

2011-10-05 @ 13:45:30
Postat av: Frida

nynnar

Imorgon är en annan daaaaag! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback